Til corporate website English Sitemap
Du er her: Forside /
Top-billede:
HD2412-655-120
Titel:

Salgsassistent, juletræsbranchen

Intro - 1-2 linjer:

Brænder du for at give danske og udenlandske kunder professionel rådgivning og service? Og er du interesseret i at lære alt om juletræsbranchen? Så har vi et spændende job til dig!

JOBBET - GANSKE KORT

Jobbet - ganske kort - 2-3 linjer:

Du vil skabe værdi som kundernes rådgiver og problemløser, når du tager mod deres telefonopkald og håndterer deres ordrer. Vi søger dig, som efter grundig oplæring vil betjene vores kunder med en høj grad af professionel kundeservice, så vi sikrer, at de handler hos os igen. 
 

Dine nye kolleger

Dine nye kolleger - 2-3 linjer:

Du bliver en del af holdet på 14 personer i afdelingen HD 2412, som udgør en velfungerende enhed, hvor holdånd, fællesskab og meget kort vej fra beslutning til handling er helt naturligt. HD 2412 leverer næsten alt inden for udstyr til bl.a. produktion af juletræer og pyntegrønt i hele Europa. 

Film:

Hvad er det bedste ved at være ansat i HedeDanmark?

Medarbejdercitat:
”Passionen for at give kunderne den bedste oplevelse! Det lagde jeg mærke til som helt ny i HD 2412, og det motiverer mig stadig her flere år efter. Som mennesker er vi forskellige, men vi er meget omsorgsfulde over for hinanden. Vi har et godt miljø, hvor vi har en stor grad af frihed under ansvar,” fortæller sælger Anne-Kristin Trümper Møller. 
Dine opgaver, Vi tilbyder, Vi forventer - punktopstillet:

DINE OPGAVER VIL BLANDT ANDET VÆRE:

  • Telefonekspedition og kundebetjening af primært danske juletræsproducenter
  • Indtastning af ordrer
  • Salgsbackup på udenlandske juletræsproducenter fra hele Europa
  • Deltagelse i udstillinger, hvor du møder juletræsdyrkerne og lærer branchen at kende

VI FORVENTER, AT DU:

  • er kundeorienteret og har erfaring med salg (din uddannelse er knap så vigtig)
  • arbejder både selvstændigt og struktureret
  • yder en god rådgivning og service (du er kundens første kontakt og problemløser)
  • er vant til at kommunikere med mange forskellige typer mennesker
  • elsker at handle og er dygtig til at finde gode løsninger
  • har en professionel tilgang til dit arbejde
  • kan tale/skrive engelsk på forhandlingsniveau – og at du er god til tysk (evt. også fransk)
  • har gode it-kundskaber (habil bruger af MS Office og gerne erfaring med AX2012)
  • hvis du har kendskab til webhandel vil det være et plus (ikke et krav)

VI TILBYDER DIG:

  • Mulighed for i høj grad at udvikle dit eget job
  • Grundig oplæring og opbakning fra kollegerne, så du bliver en succes i dit job
  • Et fagligt stærkt miljø med loyale kolleger, der brænder for deres arbejde
  • Et arbejdsmiljø, hvor viden, passion og faglighed giver gennemslagskraft
  • Stor frihed – men også et stort ansvar for selv at kunne løbe med bolden
  • Arbejdstiden er normalvis: mandag-torsdag 8-16 og fredag 8-15. Ved fx deltagelse i udstillinger kan arbejde om aftenen eller i weekenden forekomme

HD 2412 er en del af HedeDanmark a/s.

FAKTA OM JOBBET:

Arbejdssted:
Arbejdssted:

Gl. Skivevej 91, Viborg

Afdeling: 
Afdeling:

HD 2412

Tiltrædelse: 
Tiltrædelse:

1. oktober

Ansøgningsfrist: 
Ansøgningsfrist - synlig:

22-08-2019

HAR DU SPØRGSMÅL?

Vis billede:
Kurt Oxholm Moestrup
Stilling:
Afdelingschef
Kontaktperson:
Kurt Oxholm Moestrup
Telefon:
20 11 51 44
Fritekst til Kontakt:

ANSØGNING:

Ansøgning - 1-3 linjer:

Klik på knappen herunder og send din ansøgning med din forventning til lønniveau (inkl. pension) samt cv senest den 22. august 2019. Vi forventer at afholde 1. samtaler den 27. august og eventuelle 2. samtaler den 29. august. 

 

Læs mere om ansættelse og intro.

Vis Email DK:

© HedeDanmark a/s | Klostermarken 12 | DK-8800 Viborg | CVR 27623549 | Kontakt os | Cookies og privatlivspolitikker