/Files/Images/synchronicer.jpg.jpg

Synchronicer: Digitalt værktøj gør den grønne service smartere

Man kan kalde det Grøn Service 2.0, når HedeDanmark integrerer Synchronicer i sit arbejde – den digitale platform sørger nemlig for en mere effektiv og overskuelig arbejdsdag.

Når HedeDanmark udfører opgaver for kunder rundt om i hele landet, planlægger vi arbejdet med det digitale styringsværktøj Synchronicer.

Synchronicer skaber et bedre overblik over opgaver for både medarbejder, kunde og driftsleder - den samler alle opgaver ét sted, som let kan tilgås af alle parter.

Fra kontoret kan driftslederen nemt oprette og styre arbejdsopgaver og have overblikket over alle medarbejdere og driftsforhold. Den integrerede kort er med til at underbygge dette overblik.

Opgaver kan let ænders efter kundens ønske og opdateres straks i hele systemet, så medarbejdere hele tiden er opdateret via appen på deres telefon eller tablet.

Det er via appen, at medarbejderen får sine opgaver, og det er også her, al registrering let foregår, så fysiske timesedler og andet papirarbejde bliver overflødigt. I appen klarer medarbejderen timeregistrering, noter og billeddokumentation.

Medarbejderen er også kundens og driftslederens øjne i marken og kan uden videre indberette uforudsete hændelser i systemet.

Med Synchronicer integreret i arbejder bringer HedeDanmark sin grønne service ind i den digitale tidsalder.

Del denne